Dilek, Şikayet, Öneri Formu


NAZİLLİ TİCARET ODASI ŞİKAYETLERİ YÖNETİM POLİTİKASI

Odamız 5174 sayılı kanuna tabi tüzel kişiliğe sahip, kamu kurumu niteliğinde bir meslek kuruluşudur. Üyelerimizin memnuniyetini sağlamak, sunmuş olduğumuz hizmetlerin kalitesini arttırmak için proseslerimizi sürekli iyileştirmeye tabi tutmaktayız.

Sürekli iyileştirmeler doğrultusunda odamızın hizmetleri ile ilgili yapılacak her türlü şikayeti; üyelerimizin memnuniyeti çerçevesinde oluşturulan “Şikayetleri Yönetim Politikamızın” prensiplerine göre ele almaktayız. Bu prensiplerimiz şunlardır :

Şeffaflık : Şikayetlerin nasıl ve nerede ele alınacağına dair bilginin yeterli şekilde ilan edilmesidir. Tüm faaliyetlerin açıklıkla ve hiçbir gizlilik olmadan gerçekleştirilmesini ifade eder.

Erişilebilirlik : Şikayetleri ele alma prosesinin bütün üyeler için kolayca ulaşılabilir olmasıdır. Üyelerimiz şikayetleri için, odamızın iletişim araçlarından herhangi birini kullanarak (web sayfamız, telefon, e–posta, form) bize ulaşabilir.

Cevap Verebilirlik : Şikayetin alınmış olduğu, şikayetçiye derhal bildirilir. Şikayetin ilerleyişi ve sonucu hakkında şikayetçiye bilgi verilir.

Objektiflik : Her bir şikayet titizlikle, adil, objektif ve tarafsız değerlendirilir. Şikayet kapatılıncaya kadar süreç takip edilir.

Gizlilik : Üyelerimize ilişkin her türlü kişisel bilgiler gizli tutulur, onayları olmadan üçüncü taraflarla paylaşılmaz.

Yasalara Uygunluk : Her türlü çalışma yasalara uygun bir şekilde, genellik ve eşitlik değerlerine dikkat edilerek, adil bir şekilde yapılır.

Ücretler : Şikayet, soru ve isteklerin değerlendirilmesi ve sonuca ulaşılması konusunda herhangi bir ücret talep edilmez.

Üye Odaklı Yaklaşım : Odamız politikası ve yasal gereklilikler çerçevesinde üyelerimizin şikayet, soru ve isteklerine uygulanabilir çözümler sunulur.

Hesap Verebilirlik : Şikayet, soru ve istekler kayıt altına alınır ve üyelerimiz bilgilendirilir.

Sürekli İyileştirme : Üyelerimizden gelen geri bildirimler ve iyi uygulama örnekleri, iş süreçlerimizin iyileştirilmesinde ve geliştirilmesinde kullanılır, üye odaklı yaklaşım gözetilir.

Nazilli Ticaret Odası, tüm makul çözüm yolları tükenene ve üyelerini memnun edene kadar şikayeti izlemeyi, şikayetleri çözerek ve objektif değerlendirerek üye beklentilerini karşılamayı taahhüt etmektedir.

Belge olarak görüntülemek için tıklayınız.